Lisatud 13.02.2020

Peaagu 4,5 millioni müüdud autoga on algselt 2016. a esitletud C3 enim müüduim Citroën ning samaaegselt oma segmendis esimese viie seas kogu Euroopas.

Karismaatiline ja šarmikas C3 on alati olnud tähelepanuväärne ning jätkab mudeliuuendusega üllatamist: lühidalt on uus C3 oma segmendi kõige enam personaliseeritav ning mugavaim auto.

 

Unikaalselt personaliseeritav: uus esiosa ja veelgi rohkem kombineerimisvõimalusi

 

Ideeautost CXPERIENCE Concept inspireeritud esiosa disain toob ühtlasi kaasa LED-esituled, uued 16" ja 17" valuveljed ning uuenenud on ka Airbump®-i välimus. 

Kontseptsioonist “Inspired By You” lähtuvalt innustab Citroën oma kliente looma autot just nende äranägemise järgi. Senise 36 asemel on nüüdsest saadaval 97 värvikombinatsiooni. Saadaval on kaks täiesti uut värvust: Elixir Red ja Spring Blue. Saadaval on uus värvipakett, katusevärv ning 2 uut interjöörivalikut: looduslik Techwood ning rohkem dünaamilisem Emerald.

 

Erakordne mugavus ja moodne tehnoloogia

 

Uus C3 tõstab väikeautoga sõidu täiesti uuele tasemele. End C4 Cactuse ja C5 Aircrossi juures tõeliste mugavusmeistritena tõestanud Advanced Comfort istmed debüteerivad uue C3 juures esmakordselt. 

12 juhti abistavat süsteemi sisaldavad teiste seas Active Safety Brake'i, automaatselt lülituvaid kaugtulesid ning liiklusmärgi tuvastussüsteemi.

Uuenenud C3 jõuab Eestisse juunis.

 

 

Töölaua versioon